PRIJAVA / REGISTRACIJA
Prijava - obstoječi uporabniki
X

Registracija novega uporabnika
Vaša košarica je prazna

VRAČILO BLAGA

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga / vračilo kupnine

Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-mail . Uporabnik lahko sporoči odstop od pogodbe tudi po navadni pošti (priporočena pošiljka). Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Za odstop od pogodbe se šteje tudi, če uporabnik vrne blago brez obrazložitve.

Uporabnik mora blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu. Šteje se, da uporabnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Priložena mora biti kopija računa in originalna embalaža. Uporabnik sam krije neposredne stroške vračila.

Artikli morajo biti nerabljeni, nenošeni in nepoškodovani.

Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik.

Za lažjo izvedbo vračila kupnine oziroma menjave blaga, naprošamo uporabnika, da izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje skupaj z blagom na sedež podjetja.

Možnost vračila ne velja za blago, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago in sicer na kontaktni e-mail ali izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik. Možnost zamenjave blaga ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža.

Napake ob naročanju / vračilo kupnine

V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke, naj jih čim prej sporoči ponudniku. Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-mail ali izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
  • se uporabniku izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Uporabnik mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku. Uporabnik mora ponudniku hkrati omogočiti tudi pregled artikla.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih, ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

S pregledom vrnjenih artiklov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.
Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije "Vrnjeni artikli" in tudi navedeno na računu. Artiklov, ki so kategorizirani kot "Vrnjeni artikli" ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.