PRIJAVA / REGISTRACIJA
Prijava - obstoječi uporabniki
X

Registracija novega uporabnika
Vaša košarica je prazna

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (Plačilo ob povzetju)
  • z nakazilom na račun upravitelja Proarmis - Proarmis d.o.o. po ponudbi / predračunu (Bančno nakazilo)

Plačilo ob povzetju

Naročeno blago pošljemo po Pošti Slovenije kot odkupno pošiljko. Uporabnik plača kupnino poštarju ob prevzemu pošiljke. V kolikor uporabnika ni doma, pusti poštar v nabiralniku obvestilo o prejeti pošiljki. Uporabnik z obvestilom dvigne in plača pošiljko na svoji pošti.

Bančno nakazilo

Po potrditvi naročila prejme uporabnik podatke po elektronski pošti z informacijami o naročilu in bančne podatke ponudnika za plačilo naročila. Plačilo uporabnik izvede z UPN obrazcem preko spletne banke, na pošti, banki ...

S karticami - v poslovalnici

Prodajno mesto, kot način plačila za prodano blago oziroma opravljene storitve v okviru svojega rednega poslovanja sprejema:

  • Kartico karanta vseh izdajateljev - to je vsaka kartica, ki vsebuje blagovno in storitveno znamko Karanta
  • Kartico MasterCard vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko MasterCard
  • Kartico Visa vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Visa ali Vpay
  • BA Maestro kartico vseh izdajateljev – to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko BA in blagovno in storitveno znamko Maestro in BA kartico vseh izdajateljev, ki ima blagovno in storitveno znamko BA
  • Maestro kartico vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Maestro, razen BA Maestro kartice

S kreditnimi karticami - v poslovalnici

NLB - nakupi na obroke

Storitev je namenjena imetnikom NLB plačilnih kartic z odloženim plačilom:

  • Karanta
  • Visa
  • MasterCard

Posojilne in poslovne kartice te storitve ne omogočajo.

Storitev Nakupi na obroke omogoča možnost plačila:

  • na od 2 – 12 mesečnih enako visokih obrokov (število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto)
  • brez dodatnih stroškov za imetnika kartice
  • brez predložitve dokumentacije
  • brez zagotavljanja dodatnih zavarovanj

Število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto.

  • Minimalni znesek nakupa je 150 €
  • Maksimalno število obrokov je 12
  • Minimalni znesek obroka je 30 €
  • Maksimalen znesek nakupa je omejen z limitom NLB plačilne kartice
  • Na obroke se lahko kupuje vse razen živil, sredstev za osebno higieno in sredstev za čiščenje

Diners Club - nakupi na obroke

Največje število obrokov je 24.

Za nakupe od 2 – 12 mesečnih obrokov število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto. Za nakupe od 13 – 24 obrokov lahko stranka sama izbere število obrokov.

Plačilni instrument je plačilna kartica Diners Club International izdajatelja Erste Card d.o.o. na kateri je omogočena storitev nakupov na obroke.

Število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto.

  • Minimalni znesek nakupa je 150 €
  • Maksimalno število obrokov je 24
  • Minimalni znesek obroka je 30 €
  • Maksimalen znesek nakupa je omejen z limitom Diners Club plačilne kartice
  • Na obroke se lahko kupuje vse razen živil, sredstev za osebno higieno in sredstev za čiščenje

American Express - nakupi na obroke

Storitev nakupov na obroke imetnikom American Express kartice omogoče nakupe na 3, 6 ali 12 obrokov.

Število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto.

  • Minimalni znesek nakupa je 150 €
  • Možno število obrokov je 3, 6 ali 12
  • Minimalni znesek obroka je 30 €
  • Maksimalen znesek nakupa je omejen z limitom American Express plačilne kartice
  • Na obroke se lahko kupuje vse razen živil, sredstev za osebno higieno in sredstev za čiščenje

Ostale bančne kartice - nakupi na obroke

Na prodajnem mestu je možno plačilo na obroke z vsemi bančnimi karticami, ki takšen način plačila omogočajo. Za pogoje obročnega plačevanja se pozanimajte pri svoji banki.

Riziko transporta prevzame ponudnik. Morebitno poškodbo ali količinski manjko mora uporabnik pismeno javiti najkasneje v roku 8 dni od prevzema blaga na e-mail .

Ponudnik uporabniku izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.