PRIJAVA / REGISTRACIJA
Prijava - obstoječi uporabniki
X

Registracija novega uporabnika
Vaša košarica je prazna

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Proarmis

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Proarmis so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina Proarmis je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji artiklov uporabniku. Upravlja ga podjetje Proarmis d.o.o., Pekel 20, 2000 Maribor, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ali nadimku, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo katerega sam oblikuje. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Proarmis, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-mail, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane uporabnika vračilo artikla
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki

Arhiviranje in dostopnost pogodb

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene, veljavnost ponudbe

Cene so predstavljene kot Redne cene in veljajo za vse uporabnike Proarmisa. Vse cene so v Evrih in vsebujejo 22% DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni navedeno drugače. V primeru, da je ob potrditvi naročila v spletni trgovini artikel na zalogi, veljajo cene, ki jih uporabnik potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik uporabniku omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik uporabniku ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (uporabnik prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcijske ponudbe so navedeni ob sami akcijski ponudbi.

Postopek nakupa

Uporabnik prejme po elektronski pošti obvestilo ob vsaki spremembi stanja naročila.

  • Stanje naročila Naročeno. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in naročeno. Na tem koraku ima uporabnik možnost preklicati naročilo dokler ga ponudnik ne prevzame v obdelavo. Preklic naročila je možen v pregledu naročil v uporabnikovem profilu (Moj račun). Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Stanje naročila Čakam plačilo. V primeru izbire plačila v naprej mora ponudnik potrdit prejeto plačilo.
  • Stanje naročila Plačano. V primeru izbire plačila v naprej je ponudnik prejel potrdilo o plačilu naročila.
  • Stanje naročila V obdelavi. Ponudnik je prevzel naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Po elektronski pošti ponudnik uporabnika sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in uporabnik ne želi čakati, lahko to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil uporabniku morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri uporabnika, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo uporabnika zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo uporabnika preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
  • Stanje naročila Odposlano. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči uporabnika tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
  • Stanje naročila Pripravljeno za prevzem. Blago iz naročila je pripravljeno za osebni prevzem v poslovalnici ponudnika.
  • Stanje naročila Prevzeto. Uporabnik je sam prevzel blago iz naročila v poslovalnici ponudnika.
  • Stanje naročila Preklicano. Naročilo je preklicano se več ne obravnava kot aktivno.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.

Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku preko grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere artikle je izbral in dodal v nakupovalno košarico
  • vidi in pregleda ceno posameznega artikla ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega artikla
  • spreminja izbrano količino posameznega artikla in izračuna novo ceno tako spremenjene količine
  • odstranjuje izbrane artikle, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
  • obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani artikel in njegovo ceno (osnovo za davek)

Pred potrditvijo naročila je uporabniku preko grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave artikla
  • spreminja izbrani način plačila ter pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila. S končno potrditvijo uporabnik naročilo odda
  • Družba Proarmis d.o.o. pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov uporabnika

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (Plačilo ob povzetju)

Naročeno blago pošljemo po Pošti Slovenije kot odkupno pošiljko. Uporabnik plača kupnino poštarju ob prevzemu pošiljke. V kolikor uporabnika ni doma, pusti poštar v nabiralniku obvestilo o prejeti pošiljki. Uporabnik z obvestilom dvigne pošiljko na svoji pošti.

Riziko transporta prevzame ponudnik. Morebitno poškodbo ali količinski manjko mora uporabnik pismeno javiti najkasneje v roku 8 dni od prevzema blaga na e-mail .

  • z nakazilom na račun upravitelja Proarmis - Proarmis d.o.o. po ponudbi / predračunu (Bančno nakazilo)

V potrditvi naročila prejme uporabnik podatke po elektronski pošti o naročilu z informacijami kaj je kupil, znesek plačila, bančne podatke za plačilo naročila in predviden rok dobave naročila.

Ponudnik uporabniku izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Plačilo s karticami v poslovalnici

Prodajno mesto, kot način plačila za prodano blago oziroma opravljene storitve v okviru svojega rednega poslovanja sprejema:

  • Kartico Karanta vseh izdajateljev - to je vsaka kartica, ki vsebuje blagovno in storitveno znamko Karanta
  • Kartico MasterCard vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko MasterCard
  • Kartico Visa vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Visa ali Vpay
  • BA Maestro kartico vseh izdajateljev – to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko BA in blagovno in storitveno znamko Maestro in BA kartico vseh izdajateljev, ki ima blagovno in storitveno znamko BA
  • Maestro kartico vseh slovenskih in tujih izdajateljev - to je vsaka kartica, ki ima blagovno in storitveno znamko Maestro, razen BA Maestro kartice

Plačilo s kreditnimi karticami v poslovalnici

NLB - nakupi na obroke

Storitev je namenjena imetnikom NLB plačilnih kartic z odloženim plačilom:

  • Karanta
  • Visa
  • MasterCard

Posojilne in poslovne kartice te storitve ne omogočajo.

Storitev Nakupi na obroke omogoča možnost plačila:

  • na od 2 – 12 mesečnih enako visokih obrokov (število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto)
  • brez dodatnih stroškov za imetnika kartice
  • brez predložitve dokumentacije
  • brez zagotavljanja dodatnih zavarovanj

Število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto.

  • Minimalni znesek nakupa je 150 €
  • Maksimalno število obrokov je 12
  • Minimalni znesek obroka je 30 €
  • Maksimalen znesek nakupa je omejen z limitom NLB plačilne kartice
  • Na obroke se lahko kupuje vse razen živil, sredstev za osebno higieno in sredstev za čiščenje

Diners Club - nakupi na obroke

Največje število obrokov je 24.

Za nakupe od 2 – 12 mesečnih obrokov število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto. Za nakupe od 13 – 24 obrokov lahko stranka sama izbere število obrokov.

Plačilni instrument je plačilna kartica Diners Club International izdajatelja Erste Card d.o.o. na kateri je omogočena storitev nakupov na obroke.

Število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto.

  • Minimalni znesek nakupa je 150 €
  • Maksimalno število obrokov je 24
  • Minimalni znesek obroka je 30 €
  • Maksimalen znesek nakupa je omejen z limitom Diners Club plačilne kartice
  • Na obroke se lahko kupuje vse razen živil, sredstev za osebno higieno in sredstev za čiščenje

American Express - nakupi na obroke

Storitev nakupov na obroke imetnikom American Express kartice omogoče nakupe na 3, 6 ali 12 obrokov.

Število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto.

  • Minimalni znesek nakupa je 150 €
  • Možno število obrokov je 3, 6 ali 12
  • Minimalni znesek obroka je 30 €
  • Maksimalen znesek nakupa je omejen z limitom American Express plačilne kartice
  • Na obroke se lahko kupuje vse razen živil, sredstev za osebno higieno in sredstev za čiščenje

Ostale bančne kartice - nakupi na obroke

Na prodajnem mestu je možno plačilo na obroke z vsemi bančnimi karticami, ki takšen način plačila omogočajo. Za pogoje obročnega plačevanja se pozanimajte pri svoji banki.

Dostava, stroški pošiljanja

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.

Cene artiklov navedene na spletni strani ne vključujejo stroška poštnine. Poštnina se izračuna pred oddajo naročila in je uporabniku jasno prikazana. Provizija Pošte Slovenije je že všteta v stroške poštnine in se dodatno ne plačuje. Poštnina za promet znotraj Slovenije znaša:

Masa Cena v EUR z DDV
do 2 kg5,50
nad 2 kg do 5 kg6,50
nad 5 kg do 10 kg7,50
nad 10 kg do 15 kg8,50
nad 15 kg do 20 kg9,60
nad 20 kg do 25 kg10,60
nad 25 kg do 30 kg12,50
nad 30 kg do 40 kg14,50
nad 40 kg do 50 kg16,50
nad 50 kg do 100 kg22,00
nad 100 kg do 250 kg36,50
nad 250 kg do 600 kg56,00

Poslovni paket večjih dimenzij in paleta

Poštnina za promet izven Slovenije znaša (Cena v EUR z DDV):

Država do 2 kg 2 kg - 5 kg 5 kg - 10 kg 10 kg - 15 kg 15 kg - 20 kg 20 kg - 25 kg 25 kg - 30 kg 30 kg - 50 kg 50 kg - 250 kg 250 kg - 600 kg 30 kg - 600 kg
Avstrija 14,80 17,10 19,50 21,80 24,70 27,20 31,40 60,00
Hrvaška 7,60 8,30 10,10 11,40 12,00 13,20 13,70 25,00 80,00 140,00
Italija 19,20 22,70 25,60 29,40 32,90 36,60 41,60 60,00
Madžarska 14,80 17,10 19,50 21,80 24,70 27,20 31,40 60,00

Riziko transporta prevzame ponudnik. Morebitno poškodbo ali količinski manjko mora uporabnik pismeno javiti najkasneje v roku 8 dni od prevzema blaga na e-mail .

Dobavni roki

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni - v delavnikih. Za večino artiklov je dobavni rok do 10 dni po prejemu naročila. V kolikor je za naročen artikel rok dobave daljši, ponudnik uporabniku pošlje elektronsko obvestilo o predvidenem možnem roku dobave.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga / vračilo kupnine

Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-mail . Uporabnik lahko sporoči odstop od pogodbe tudi po navadni pošti (priporočena pošiljka). Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Za odstop od pogodbe se šteje tudi, če uporabnik vrne blago brez obrazložitve.

Uporabnik mora blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu. Šteje se, da uporabnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Priložena mora biti kopija računa in originalna embalaža. Uporabnik sam krije neposredne stroške vračila.

Artikli morajo biti nerabljeni, nenošeni in nepoškodovani.

Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik.

Za lažjo izvedbo vračila kupnine oziroma menjave blaga, naprošamo uporabnika, da izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje skupaj z blagom na sedež podjetja.

Možnost vračila ne velja za blago, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago in sicer na kontaktni e-mail ali izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik. Možnost zamenjave blaga ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža.

Napake ob naročanju / vračilo kupnine

V kolikor uporabnik ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke, naj jih čim prej sporoči ponudniku. Uporabnik ima pravico, da v 14. dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-mail ali izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje na sedež podjetja. Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila. Artikli morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije uporabnik. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
  • se uporabniku izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Uporabnik mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku. Uporabnik mora ponudniku hkrati omogočiti tudi pregled artikla.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih, ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

S pregledom vrnjenih artiklov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.
Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije "Vrnjeni artikli" in tudi navedeno na računu. Artiklov, ki so kategorizirani kot "Vrnjeni artikli" ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

Dostopnost spletne trgovine

Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh artiklov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko uporabnik kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem uveljavljanjem garancije prav tako treba priložiti.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter podatkov o izvršenih plačilih (plačila se ne izvedejo na sistemu ponudnika ampak na varovanih sistemih ponudnikov plačilnih storitev). Pri registriranih uporabnikih hranimo še: naziv uporabnika, uporabnisko ime, e-mail, naslov za dostavo, naslov za račun ter ostale podatke, ki se vnesejo pri registraciji novega uporabnika, naročila in prijave v sistem.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške / strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani Proarmis, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval. Glavni jezik komuniciranja je slovenščina. Ostali jeziki komuniciranja so vsi, ki so na izbiro v spletni trgovini.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina Proarmis se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti artikla. Barvni odtenki in videz artiklov lahko odstopajo od dejanskega stanja artiklov. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Avtorske pravice

Vse slike, logotipi, opisi artiklov in gradivo objavljeno na spletni strani Proarmis je avtorsko zaščiteno. Nepooblaščena uporaba ali posredovanje v druge medije nista dovoljena in sta protizakonita. Kopiranje, uporaba ali razmnoževanje je možno le s pisnim privoljenjem.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko, preko elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.